Co nas tuczy najbardziej?

Przyswajając różne pokarmy jednocześnie dostarczasz organizmowi energii. Ale bierz pod uwagę kaloryczność poszczególnych pokarmów. W Internecie dostępnych jest mnóstwo ofert najprzeróżniejszych firm, które obiecują szybkie wyniki bez żadnego wysiłku. Przede wszystkim jednak należy uważać na to co się je.

Wiadomo jaki wpływ w przypadku reumatoidalnego zapalenia stawów mają zdrowe tłuszcze omega-3 i jak zdrowa, odpowiednio skomponowana dieta może pomóc w łagodzeniu objawów choroby. Okazuje się jednak, że tak, jak „dobre” tłuszcze mogą być sprzymierzeńcem, tak ich inne wersje mogą mieć zupełnie inne, negatywne działanie. Kwasy tłuszczowe omega-6 występują głównie w olejach roślinnych, które zawierają kwas linolowy.

Jest to dobrze znany fakt, że nadmierne spożycie produktów bogatych w tłuszcze i kalorie powoduje przyrost masy ciała.Zamiast eliminacji wasze ulubione potrawy tuczą. Spróbuj zmniejszyć zawartość tłuszczu i kalorii. Dokonując wyboru żywności wybierz żywność o niskiej zawartości tłuszczu i kalorii oraz bogate w składniki odżywcze, w witaminy i minerały.Niektóre pokarmy dostarczają pustych kalorii zapewniając większość kalorii pochodzących z cukru i tłuszczu, co daje bardzo niewiele witamin i minerałów. Kiedy wybierasz się na zakupy możesz czytać etykiety żywności, aby dowiedzieć się o zawartości kalorii i zawartości tłuszczu.

Produkty mleczne

Wyższe-Fat Foods

Dolne Fat Foods

Odparowane mleko Evaporated tłuszczu (chude) lub o obniżonej zawartości tłuszczu (2%) mleka
Pełne mleko O niskiej zawartości tłuszczu (1%), o obniżonej zawartości tłuszczu (2%) lub tłuszczu (odtłuszczone) mleko
Lody Sorbet, sorbet, o niskiej zawartości tłuszczu lub tłuszczu mrożonego jogurtu lub lodu
Bita śmietana Naśladowanie bitą śmietaną (wykonane z odtłuszczonym mlekiem [przejrzeć])
Śmietana Zwykły niskotłuszczowe jogurty
Ser topiony Neufchatel lub „light” serek lub chudym twarogiem
Ser (cheddar, szwajcarski, jack) Obniżonej kaloryczności ser, niskokaloryczne przetworzone sery, itp.
Tłuszczu ser
Amerykański ser Beztłuszczowej sera amerykańskiego lub inne rodzaje serów tłuszczu
Regularne (4%) twaróg O niskiej zawartości tłuszczu (1%) lub o obniżonej zawartości tłuszczu (2%) twaróg
Mleko mozzarellą Część-chude mleko, o niskiej wilgotności mozzarellą
Mleko serem ricotta Część-odtłuszczone mleko ser ricotta
Śmietanka do kawy (1 / 2 i 1 / 2) lub nondairy śmietanki (płyn, proszek) O niskiej zawartości tłuszczu (1%) lub o obniżonej zawartości tłuszczu (2%) mleka lub odtłuszczone mleko w proszku

Zboża, ziarna, makarony i

Wyższe-Fat Foods

Dolna Fat Foods

Ramen makaron Ryżu lub makaronu (spaghetti, rurki, itp.)
Makaron z białym sosem (alfredo) Makaron z sosem z czerwonego (marinara)
Makaron z sosem serowym Makaron z warzywami (sezon)
Granola Bran płatków, ryżu, chrupiące, itp.
Gotowane kasze lub płatki owsiane
O obniżonej zawartości tłuszczu muesli

Mięsa, ryb i drobiu

Wyższe-Fat Foods

Dolna Fat Foods

Coldcuts lub wędliny (mortadela, salami, pasztetowa, itp.) Low-fat coldcuts (95 do 97% tłuszczu wędliny, chude mięso prasowane)
Hot-dogi (regularne) O obniżonej zawartości tłuszczu hot dogi
Bekonu lub kiełbasy Canadian boczek lub szynka chude
Regularne mielonej wołowiny Dodatkowe chudego mięsa wołowego ziemi, takich jak okrągłe ziemi lub mielone z indyka (etykiety przeczytane)
Kurczaka lub indyka ze skórą, kaczek, gęsi lub Kurczak lub indyk bez skóry (białe mięso)
Olej pakowany tuńczyka Wody w opakowaniach tuńczyka (płukanie w celu obniżenia zawartości sodu)
Beef (uchwyt, żebra, mostek) Beef (okrągłe, schab) (okrojone z tłuszczu zewnętrznego) (wybrać wybrać
Wieprzowina (żeberek, nieprzyciętych schab) Polędwiczki wieprzowe lub przybraniem, chude szynki wędzonej
Mrożone ryby panierowane lub smażone ryby (domowe lub komercyjne) Ryb lub skorupiaków, unbreaded (świeże, mrożone, konserwowane w wodzie)
Całe jaja Białek lub substytutów jajek
Mrożone obiady TV (zawierająca więcej niż 13 gramów tłuszczu na porcję) Mrożone obiady TV (zawierające mniej niż 13 gramów tłuszczu na porcję i mniejsze sodu)
Chorizo ​​kiełbasa Turcja kiełbasa, osuszone i (czytaj etykiety)
Wegetariańskie kiełbaski (wykonane z tofu)

Regał na pieczywo

 Wyższe-Fat Foods

Dolna Fat Foods

Rogaliki, bułeczki itp. Hard francuski rolkach lub miękki brązowy ‚n służyć rolkach
Pączki, słodkie bułeczki, babeczki, babeczki, ciastka lub Angielski babeczki, rogaliki, o obniżonej zawartości tłuszczu lub tłuszczu babeczki lub biszkoptów
Krakersy Party Niskotłuszczowe krakersy (wybierz niższy sodu)
Saltine lub krakersy soda (wybierz niższej zawartości sodu)
Cake (funt, czekolada, żółty) Cake (anioł żywności, biały, pierniki)
Ciastka O obniżonej zawartości tłuszczu lub tłuszczu cookies (krakersów graham,
Ginger Snaps, barów rys.) (porównać poziom kalorii)

Przekąski i słodycze

 Wyższe-Fat Foods

Dolna Fat Foods

Orzechy Popcorn (powietrza lub światła pojawiło mikrofalówka), owoce, warzywa
Lody, np. stożki lub batonach Mrożone jogurty, mrożone owoce i barów budyń czekoladowy
Kremy i budynie (wykonane z pełnego mleka) Puddings (z mleka odtłuszczonego)

Tłuszcze, oleje i sosy sałatkowe

 Wyższe-Fat Foods

Dolna Fat Foods

Regularne margaryny lub masła Light margaryny rozprzestrzeniania, margaryna diety lub bitą butelki masło, wanna lub ściskając
Regularne majonez Majonez Light lub diety lub musztardą
Regularne sosy sałatkowe Obniżonej kaloryczności lub beztłuszczowe sosy do sałatek, sok z cytryny, lub zwykły, zioło aromatyzowane lub octu winnego
Masła lub margaryny na tosty lub pieczywo Galaretki, dżemy, miód lub na chleb lub tosty
Oleje, skracanie, lub smalec Spray gotowania nonstick do podsmażania lub sautéing
Jako alternatywa dla oleju lub masła, użyj jabłkowym puree z suszonych śliwek lub w wypieki

Różne

Wyższe-Fat Foods

Dolna Fat Foods

Zupy w puszkach krem Konserwy rosół na bazie zupy
Konserwy fasoli i frankach Konserwy fasoli w sosie pomidorowym
Gravy (domowej roboty z tłuszczu i / lub mleka) Sos miesza się z wodą lub domowych z tłuszczu odtłuszczonego off i tłuszczu mleka
Fudge sosie Syrop czekoladowy
Avocado na kanapki Plasterki ogórka lub liści sałaty
Dip guacamole lub grillowana kukurydza ze smalcem
About these ads

2 thoughts on “Co nas tuczy najbardziej?

Dodaj komentarz

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s